Volgers

Welkom op mijn blog!

dinsdag 2 augustus 2011

Bloemenkaart

Van de week een avondje met mijn moeder gefreubeld. Was erg gezellig.

Ik had zin om een kaart te maken met de knipvellen van Marjoleine Zweeds Creatief 
dus zo doende heb ik dit kaartje gemaakt.


Ben altijd erg verliefd geweest op deze knipvellen en nog steeds vind ik het erg leuk om met deze knipvellen kaartjes o.i.d. te maken.
Tot de volgende keer maar weer en als je een reactie achter zou willen laten zou ik dat erg leuk vinden!!

Liefs, Marieke

2 opmerkingen:

  1. Hoi Marieke,
    Dit is een prachtige kaart geworden, het is en blijft het gezelligste als je met meerdere scrapt of kaarten maakt, ik ga elke week met een vriendin scrappen bij mijn vriend Scrapfaaat Peter.Ik ben volger van geworden en kom zeker terug :-)
    Groetjes van Anja / Scrappingann

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marieke ik kwam jou blog tegen via Scrappingann. En wat leuk deze kaart heel apart van vorm. En de kleur vind ik erg mooi.
    Gelijk volger bij je geworden, en kom vaker bij je spotten.

    Groeten Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, lees ze met veel plezier! Tot de volgende keer.

Lieve Groetjes van Marieke