Volgers

Welkom op mijn blog!

zondag 14 augustus 2011

Knotsgekke kaartendagen

Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag met mijn liefste vriendinnetje naar de Brabanthallen geweest, naar de Knotsgekke Kaartendagen. Was weer erg gezellig, veel inspiratie opgedaan en vooral veel geld uitgegeven.
Ik heb veel leuke dingen gekocht, hieronder kunt u zien wat mijn aanwinst is :-)







Ik ging vooral om papier te kopen om kaarten te kunnen maken, zoals jullie zien is dat wel gelukt haha...
Ook heb ik wat eyelets gekocht, bloemen(tjes), lint etc.
Al met al erg goed geslaagd!!!

Daarna ben ik gelijk meegegaan naar Helga om daar een weekend te kunnen freubelen met onze nieuwe spullen! Wat is dat leuk zeg om gelijk aan de slag te gaan!
Heerlijke daagjes gehad en deze kaart wil ik alvast met jullie delen.



Vinden jullie hem niet schattig?!?
Ik vind hem erg leuk. Één van mijn vriendinnen is vrijdag jarig dus gelijk een leuk kaartje voor haar.
Bedankt voor het kijken op mijn blog, laat een reactie achter (zou ik erg leuk vinden!)
Tot de volgende keer!

Liefs, Marieke

1 opmerking:

  1. Meid wat een spullen, super leuk;)
    Ik vond het een super gezellig en geslaagd weekend!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, lees ze met veel plezier! Tot de volgende keer.

Lieve Groetjes van Marieke