Volgers

Welkom op mijn blog!

dinsdag 20 september 2011

Workshopdag 17-9-2011

Afgelopen zaterdag een heel leuk cadeau gekregen van mijn vriendinnetje (voor mijn verjaardag)
De Hobbystunter in Ridderkerk had een workshop dag georganiseerd en we hebben met 4 workshops meegedaan, namelijk de:
* Zeepketting maken door Nel.
*Sleutelhanger door Marie.
* Magnoliatag door Helene.
* Canvasje scrappen door Patricia. 

Het was een super leuke en gezellige dag en mooie dingen gemaakt.
Van de zeepketting helaas vergeten een foto te maken, deze heb ik als cadeautje aan mijn ouders gegeven.
De magnoliatag moet ik nog in elkaar zetten dus daar ook nog geen foto's van.

Dit is de sleutelhanger geworden, schattig he?

Canvasje scrappen was ook erg leuk. Dit is hem geworden:


Al met al een geslaagde dag, weer veel geleerd en leuke mensen ontmoet.
1 oktober gaan we naar Doe@ding in Spijkenisse, schijnt ook een leuke dag te zijn.
Heb er nu al zin in.


1 opmerking:

  1. Wat leuk!!!
    Die sleutelhanger lijkt sprekend op die van mij, haha. Was gezellig.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, lees ze met veel plezier! Tot de volgende keer.

Lieve Groetjes van Marieke