Volgers

Welkom op mijn blog!

maandag 21 januari 2013

Love is in the air!

Goedenavond allemaal,

Wat is het prachtig he buiten! Echt winter!
Hier een kaartje van mij die ik net heb afgemaakt.
Ik ben er lang mee bezig geweest, was er niet echt tevreden over maar oke.

Ik heb het kaartje gemaakt n.a.v. de sketch van Dutch card lovers.

Het designpapier is van My minds Eye, het blokje heet a Happy Heart.
De parels komen bij de action vandaan. De hartjes heb ik met de silhouette uitgesneden. 
En dan nog een label met de tekststempel kusjes erop (vd Kruidvat)
Alle randen zijn bewerkt met distress ink, walnut stain. 

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenges:
Hobby vision: Maak een valentijnskaart

Ik ga snel weer verder met mijn volgende kaartje :-)
Tot de volgende keer.

Lieve groetjes van Marieke

8 opmerkingen:

  1. Ik vind het een leuk kaartje!
    En mooi papier!
    Liefs helga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marieke,
    wat een mooie kaart! Ben je er al achter waarom je niet tevreden was? Ik vind hem echt heel leuk en vrolijk!
    Groetjes,GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heel erg leuk kaartje ! mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje in al z'n eenvoud Marieke en schitterend papier gebruikt. Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi gedaan hoor. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige uitwerking van de schets!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toepasselijke naam van het papier voor dit mooie kaartje! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi en apart kaartje! Gaaf is dat hart met swirl! Dank voor je deelname aan de challenge van DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, lees ze met veel plezier! Tot de volgende keer.

Lieve Groetjes van Marieke