Volgers

Welkom op mijn blog!

dinsdag 26 maart 2013

Voorjaar

Hallo allemaal,

Daar zijn we weer!
Wat verlangen we toch met zijn allen naar een beetje lenteweer, het ziet er nu buiten heerlijk uit met het zonnetje maar brrrr wat is het koud. 
Vandaar dat ik jullie dit vrolijke kaartje laat zien vandaag.


Het designpapier is van MME, Indie chic.
Verder heb ik rood, donkergrijs cardstock en kraft gebruikt. 
De strip met de tekst Giggle is van Tim Holtz, verder nog 2 hoekjes en een bedeltje.
De stempels zijn van papermania, de vlinders heb ik eerst gestempeld, dezelfde nogmaals gestempeld op plastic en die uitgeknipt en erop bevestigd.

Dan krijg je dit effect:
Wel grappig toch.

De geschulpte rondjes heb ik uitgesneden met de silhouette. Wat een fijn apparaat is het toch!
Alle randjes zijn bewerkt met distress Inkt, walnut stain. Met een zwarte pen nog een stikrandje gemaakt. 

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
Ge-we-hobby: maak een kaart n.a.v. de sketch
Anmacreatief: Vlinders
Creative-cutting: Voorjaar

Tot morgen weer, dan kom ik terug met een kaartje voor het kleurenkaartenteam!

8 opmerkingen:

  1. Hoi Marieke,
    wat bijzonder met dat plastic! Goed idee zeg! Erg leuk!
    Ja morgen het kleurenkaartenteam. Mijn kaart heb ik nog niet eens af!! Dus dat wordt morgenochtend de wekker zetten....;-)

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Wat een mooie kaart. Ziet er weer mooi uit. Ook je andere creaties van de afgelopen dagen zijn mooi. Had ik even gemist.
    Groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt Marieke, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, zeg! Prachtig die vlinders!
    Dank-je-wel voor het meedoen aan de challenge bij AnMaCreatief.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan hoor!!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge op
    Ge-We hobbychallenge !!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaart met die vlinders en leuke hanger heb je! Bedankt voor het meedoen met de CCC challenge en veel succes :D
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtig kaartje; heel mooi gedaan met die vlinders. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart, Marieke, heel leuk gedaan.
    Bedankt dat je meedoet met de uitdaging bij CCC.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, lees ze met veel plezier! Tot de volgende keer.

Lieve Groetjes van Marieke