Volgers

Welkom op mijn blog!

zaterdag 16 maart 2013

Welcome Back

Hallo allemaal,

Zo na een drukke periode ben ik hier weer te vinden. 
Ik ben gaan samenwonen, dus dat bracht een drukke tijd met zich mee.
Het is wel heerlijk om nu elke dag samen te zijn, nu heb ik de rust weer gevonden om lekker te gaan freubelen.

Dit kaartje wil ik aan jullie laten zien.

Ik heb hem van de week gemaakt, tijdens een freubelavondje met mijn mams, 
De basis bestaat uit een wit cardstock, daarbij heb ik designpapier gebruikt en daarachter zit zwart colorcore cardstock, daarvan heb ik de randen wat opgeschuurd. 
Alle randen zijn bewerkt met distress inkt. 

De letters gefeliciteerd zijn van kaisercraft (Mini Alpha Stickers) Ik heb ze ook in het zwart, leuk zijn ze he!
Verder nog 2 knoopjes met touw, een stukje filmstrip van Tim Holtz, 2 muzieknoten en een strookje met muziekpapier. 

De kaart heb ik gemaakt n.a.v. de Liftchallenge.

Met dit kaartje wil ik meedoen aan de volgende challenges:
Lift challenge: kaart liften
De creatieve zebra: Alles mag
Hobby vision: maak een mannenkaart

Ik heb al heel wat leuke kaarten en tags liggen om te posten, dus jullie zien me snel weer terug!
Fijn weekend allemaal.

Groetjes van Marieke

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, mooi papier en met een mooie vintagelook. Leuk zijn die lettertjes! Dank voor het meedoen, Marieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk Marieke dat je bent gaan samenwonen, heel veel geluk samen. Ik vind je kaartje weer prachtig geworden, heel stijlvol. Super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je bent gaan samenwonen. Veel geluk. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt. Groetjes,Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaartje Marieke, mooi zo in het zwart/wit!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Marieke,
    ik had je al gemist. Ik dacht: die moet veel werken!! Maar samenwonen is natuurlijk (nog) leuker!! Ben je wel in dezelfde woonplaats gebleven of moet je ook daar aan wennen? Gefeliciteerd in elk geval en geniet ervan.
    Ik vind je kaart erg leuk! Mooi in dat zwart wit.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, lees ze met veel plezier! Tot de volgende keer.

Lieve Groetjes van Marieke